فروشگاه تخصصی تازه های علمی آموزشی مجازی

فروشگاه جامع فایل های دانشجویی, دانلود مجموعه عظیمی از فایل های آموزشی , دانشجویی , تحقیقاتی و متفرقه

پروژه تخفیف کرونایی powerpoint

اطلاعیه فروشگاه

از این که فروشگاه ما را جهت بازدید و جستجوی محصول مورد نظر خود انتخاب کرده اید ، بی نهایت سپاسگذاریم. اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود.

روان شناسی تربیتی PPT

 

 

نام محصول : پاورپوینت روان شناسی تربیتی

فرمت : PPT

حجم : 2.6 مگابایت 

تعداد اسلاید : 86

زبان : فارسی

سال گردآوری :97

 

یادگیری –
تعریف یادگیری: تغییر رفتار
                                                 تغییرات نسبتا پایدار
                                                   تغییرات نسبتا پایدار در توان رفتاری
                                                       تغییرات نسبتا پایدار در توان رفتاری بر اثر تجربه
آموزش: فراهم آوردن فرصت برای یادگیری
            فعالیت های که به منظور تسهیل در یادگیری از سوی معلم طرح ریزی می شود
فعالیت سیستماتیک – تعامل معلم و شاگرد – با هدف یادگیری     
تفاوت آموزش و تدریس:
تدریس به فعالیت کلاسی معلم که در حضور شاگردان و غالبا بصورت کلامی صورت می گیرد .
تدریس بخشی از آموزش است.

 پرورش فرایندی منظم و مستمر که با هدف رشد جسمانی ،روانی و بطور کل هدف آن هدایت رشد همه جانبه شخصیت  در جهت کسب معارف بشر و هنجار ها . کمک به شکوفایی استعداد  است.

کارآموزی: گسترش نگرش ، دانش و مهارت برای انجام شغل و تکلیف.


تعریف روان شناسی تربیتی:علمی مستقل با روشها و دانش ویژه خودش خودش که موضوع آن یادگیری و یادگیرندگان و آموزش و آموزگاران است. 

 

کاربرد آموزشی رشد شناختی پیاژه

1- بین فرایند فکری کودکان وبزرگسالان تفاوت های مهمی وجود دارد، والدین و معلمان بایستی بکوشند تا خود را در موقعیت کودکان قرار دهند و مسائل و پدیده ها را به روش آنها ببینند.

2-کودکان در یادگیری نیاز به عمل و تجربه مستقیم دارند.

3-تاکید بر آموزش گروهی در کنار یادگیری اکتشافی فرد.

4- انطباق روش های آموزشی با نیازهای فردی دانش اموزان و سطح درک و فهم آنها.

 

مقایسه سازنده گرایی با خبرپردازی و رفتارگرایی:

در مقایسه با خبر پردازی مهمترین ویژگی سازنده گرایی این است که1 ) هیچ دانشی مطلق نیست ، بلکه همه دانش ها ساختنی و نسبی اند 2) یادگیری  فقط  در یک متن  یا زمینه معین رخ می دهد .

مقایسه با رفتاری: فلسفه زیربنایی نظریه رفتاری عینیت گرایی است ( دانش مستقل از یادگیری وجود دارد).در مقابل فلسفه نسبیت گرایی معتقد است واقعیت جنبه روان شناختی دارد. دانش یعنی برداشت انسان از محیط .

دیدگاه سازنده گرایی می گوید یادگیری معنی دار عبارتست از خلق فعال ساختار دانش از تجارب شخصی – سازنده گرایی می گوید ، معلم توزیع کننده دانش نیست، بلکه راهنما و تسهیل کننده و یاور اوست.

 

فنون ایجاد انگیزه:

1- تعیین هدف

2- تشویق کلاسی

3- آزمون و نمرات وسیله ای برای ایجاد انگیزش

4- تدریس جالب و جذاب

5- ترتیب آموزش از ساده به دشوار

6- جلوگیری از رقابت

7- مثال های آشنا و موقعیت های تازه

8- استفاده از زوش های غیر کلامی در تدریس

9- کاهش پیامدهای منفی مشارکت

 



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 10,500 تومان
(شامل 50% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 21,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file2_2116765_6156.zip2.5 MB