فروشگاه تخصصی تازه های علمی آموزشی مجازی

فروشگاه جامع فایل های دانشجویی, دانلود مجموعه عظیمی از فایل های آموزشی , دانشجویی , تحقیقاتی و متفرقه

پروژه تخفیف کرونایی powerpoint

اطلاعیه فروشگاه

از این که فروشگاه ما را جهت بازدید و جستجوی محصول مورد نظر خود انتخاب کرده اید ، بی نهایت سپاسگذاریم. اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود.

محورهای ده برنامه تحول در نظام اداری PPT

 

 

 

نام محصول : پاورپوینت محورهای ده برنامه تحول در نظام اداری  

فرمت : PPT

حجم : 1 مگابایت

تعداد اسلاید : 50

زبان : فارسی 

سال گردآوری : 97

 

الزامات تحول:

 

 

 

‌1- ایجاد باور، اعتقاد و انگیزه در مدیران سطوح مختلف

‌2- آگاهی مدیران به ظرفیت‌ها، قوانین و برنامه‌های تحول

‌3- بهره‌مندی مدیران از اختیارات و منابع لازم برای اجرای برنامه

‌4- برقراری نظام مدیریت عملکرد و ایجاد سیستم تشویق و ترغیب

 

 

مقدمه

 

اندیشه ایجاد تحول در نظام اداري به بیش از نیم قرن گذشته بر می­گردد. نظام اداري ایران از سال­هاي1320 از حالت سنتی گذشته خارج و به تدریج در قالب­هاي نوین از گستردگی قابل توجهی برخوردار گردیده، این روند با پیش­بینی تشکیل سازمان امور اداري و استخدامی کشور، در قانون استخدام کشوري مصوب 1345 نهادینه و موضوع تحول، اصلاح و تکوین نظام اداري به شکل رسمی به عنوان بخش عمده وظایف این سازمان درآمد.

 

 

 

به طور کلی نظام اداری هر حکومتی مبین نگرش دولت به نحوه اداره و مدیریت کشور می­باشد و نقش نظام اداری در ساختارهای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و تاثیر آنها در تحقق اهداف نظام­های کلان جامعه به اندازه­ای تعیین کننده است که بدون داشتن نظام اداری کارآمد و اثربخش دست یافتن به اهداف فوق عملی نیست. درکشورهای توسعه یافته، از اصلاح نظام اداری و بهبود مدیریت به عنوان یکی از اصلی­ترین پیش نیازها و اهداف توسعه نام برده می­شود.

 

 

 

مفهوم تحول

 

تحول فرآيندي است علمي، مشاركتي، تدريجي و زمان­بر كه منجر به تغيير نگرش در كاركنان سازمان مي­شود، لذا تحول با مجموعه تغييراتي كه در سازمان به وقوع خواهد پيوست شكل خواهد گرفت.

 

 

نقش مدیریت در تحول اداری

 

سازمانها همواره دستخوش تغییر و تحول هستند و از آنجا که تحولات از انسان ناشی می شود و او نیز محور اساسی تمام دگرگونیهاست لذا لازم است زمینه های تغییر و تحول در او، هم به عنوان پذیرنده تغییر و هم به عنوان به وجود آورنده آن مورد ارزیابی قرار گیرد. بسیاری از تحولات سریع و شتابدار موجب به وجود آمدن رفتارهای ناپایدار و گذرا و بهبود موقت در سازمانها می شود و ناشی از این است که منابع انسانی اقدام به تغییر ظاهری رفتار خود می نمایند. لذا می توان نتیجه گرفت که بهبود و تحول سازمانی تابعی از تغییرات رفتاری کارکنان سازمان بویژه مدیران می باشد.



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 6,500 تومان
(شامل 50% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 13,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
توجه: خرید کمتر از 10,000 تومان مشتری گرامی ، برخی بانک ها از جمله بانک ملت اجازه خرید اینترنتی با مبلغ کمتر از 10000 تومان را نمی دهند باتوجه به قیمت این محصول اگر در پرداخت مشکلی داشتید از کارت سایر بانک ها برای پرداخت استفاده کنید.
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file2_2078792_4045.zip941.5k