تازه های علمی آموزشی مجازی

دانلود مجموعه عظیمی از فایل های آموزشی , دانشجویی , تحقیقاتی و متفرقه

پروژه powerpoint

اطلاعیه فروشگاه

از این که فروشگاه ما را جهت بازدید و جستجوی محصول مورد نظر خود انتخاب کرده اید ، بی نهایت سپاسگذاریم. در صورتیکه محصول مورد نظر شما در این فروشگاه وجود ندارد می توانید از طریق آدرس ایمیل زیر ، محصول خود را سفارش دهید: mataleb.mofid@gmail.com .......................... اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود.............................. گروه تلگرام : Yon.ir/76hfi

تولید کالا برای بازارهای جهانی PPT

 

 

نام محصول : پاورپوینت تولید کالا برای بازارهای جهانی

فرمت : PPT

حجم : 0.4 مگابایت

تعداد اسلاید : 34

زبان : فارسی 

سال گردآوری : 97

 

محصولات آمریکایی و ذائقۀ مصرف کنندگان ژاپنی:

شرکت مشروب سازی اسناپل عملکرد بسیار موفقی در بازار آمریکا داشت، مشروبات آن که مزه کیوی و توت فرنگی داشت، متناسب با ذائقۀ آمریکایی ها بود که مشروباتی با طعم طبیعی را می پسندند. موفقیت این شرکت باعث شد که شرکت «کواکراوتز» آن را به مبلغ 1/7 میلیارد دلار خریداری کند. ولی پس از دو سال و نیم این شرکت مجدداً به صاحبان اولیه آن به مبلغ 300 میلیون دلار فروخته شد. دلیل این کار چه بود؟ شرکت کواکر پس از خرید شرکت اسناپل، به تجدید ساختار سیستم توزیع خود پرداخت و این کار باعث شد که اسناپل سهم بازار آمریکا را به سرعت از دست بدهد. شرکت تصمیم گرفت در بازارهای جهانی نیز وارد شود و کالاهای خود را روانه اروپا و آسیا نماید ولی کالاهای او بیش از دو سال در این بازارها دوام نیاورد.
در ژاپن ذائقۀ مصرف کنندگان ژاپنی به نوشابه های طبیعی و چای علاقه پیدا کرده بود. تقاضای ژاپنی ها برای چای آماده، سریع ترین رشد را در بازار ژاپن داشت.   22 درصد سهم نوشابۀ ژاپن را چای آماده تشکیل می دهد. مطالعات انجام شده بر روی مصرف کنندگان، از افزایش تقاضا برای نوشابه های کم کالری و قابل اعتماد در ژاپن خبر داد. در پاسخ به تغییر ذائقۀ مصرف کنندگان ژاپنی، تولید کنندگان چای آماده شروع به تولید نوشابه هایی نمودند که ضمن سالم بودن از کیفیت بسیار عالی برخوردار و استفاده از آن بسیار راحت بود.                                                   هر سال بالغ بر 1000 نوع نوشابه جدید به بازار ژاپن معرفی می شود و مصرف کنندگان با حق انتخاب فراوانی که دارند، ممکن است سراغ نوشابه های جدید بروند. این داستانی بود که برای محصولات اسپانل اتفاق افتاد. فروشگاه های خرده فروشی در ژاپن از قدرت فراوانی برخوردارند و مواد غذایی و مشروبات را به وفور عرضه می کنند. انجام اشتباه دراین بازار جبران ناپذیر است و جایگاه از دست رفته به سادگی به دست نخواهد آمد.
 
 

فرصت ها و چالش هایی که امروزه در زمینه کالاهای مصرفی فراروی بازاریاب های بین المللی قرار دارد هیچ گاه این چنین متنوع نبوده است. در بازارهای جدید جهان، اروپای شرقی گرفته تا کشورهای آسیایی، هند و آمریکای لاتین، مشتری ها از زمین می رویند.                                                                                  

موضوع اصلی که در حال حاضر و نیز در آینده در مدیریت بازاریابی بین المللی مطرح است «جهانی شدن بازارها» است که تأثیر فراوانی بر استراتژی ها و آمیخته بازاریابی مؤسسات خواهد داشت.  هیچ گاه این سؤال که «چه کالاهایی را باید بفروشیم؟» بیش از امروز دارای اهمیت نبوده است. پاسخ این سؤال برای شرکت هایی که از گرایش تداوم بازار داخلی تبعیت می کنند، عبارت است از « هر آنچه را که در داخل کشور خود می فروشیم». شرکتی که از گرایش بازار داخلی چندگانه پیروی می کند، کالاهای مختلفی را متناسب با بازار هر یک از کشورها تولید می کند.



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 10,500 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file5_2074559_9215.zip354.4k