تازه های علمی آموزشی مجازی

دانلود مجموعه عظیمی از فایل های آموزشی , دانشجویی , تحقیقاتی و متفرقه

پروژه powerpoint

اطلاعیه فروشگاه

از این که فروشگاه ما را جهت بازدید و جستجوی محصول مورد نظر خود انتخاب کرده اید ، بی نهایت سپاسگذاریم. در صورتیکه محصول مورد نظر شما در این فروشگاه وجود ندارد می توانید از طریق آدرس ایمیل زیر ، محصول خود را سفارش دهید: mataleb.mofid@gmail.com .......................... اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود.............................. گروه تلگرام : Yon.ir/76hfi

معضلات بازاریابی‏ فرش دستباف ایران PPT

 

 

 

نام محصول : پاورپوینت معضلات بازاریابی‏ فرش دستباف ایران

فرمت : PPT

حجم : 0.4 مگابایت

تعداد اسلاید : 34

زبان : فارسی 

سال گردآوری : 97

 

 

مقدمه

وضعیت صادرات غیرنفتی کشور نشان‏ می‏دهد که فرش در صدر این کالاها قرار دارد،صنعت فرش به عنوان مهمترین‏ صنعت در صنایع دستی و پردرآمدترین‏ صادرات غیرنفتی کشور از سالیان دور مطرح بوده و با توجه به ارتزاق بیش از 8 میلیون از جمعیت کشور(به‏طور مستقیم یا واسطه)و جایگاه رفیع آن در بخش فرهنگی و اجتماعی و مزایای‏ بیشمار دیگر اهمیت روزافزونی یافته‏ است. با این‏ حال نگاهی به آمارهای سالیان‏ قبل نشان می‏دهد این هنر اصیل در بازارهای دنیا،امروز رقابت را به رقیبان‏ تازه‏نفس واگذار نموده و چنانچه‏ تمهیدات مناسبی برای مبارزه با معضلاتی‏ که موجب این رکود گردیده اتخاذ نشود، صنعت فرش نیز به بسیاری از هنرهای‏ کهن ایرانی می ‏پیوندد.

اگرچه صادرات فرش ایران دارای‏ سابقه ‏ای 400 ساله می‏ باشد اما بروز برخی مشکلات و نارسایی‏ها و رقبای قوی‏ می‏تواند یکی از مهمترین منابع تأمین‏ ارزی کشور را با مخاطرات جدی روبه ‏رو ساخته و تعداد بی‏شماری از شاغلین این‏ بخش را نابسامان نماید. لذا بحث بازاریابی به عنوان یکی از مهمترین انگیزه ‏های تولید،مفهوم اساسی‏ این مقاله می ‏باشد.

منظور از بازاریابی-فعالیتی انسانی‏ است که در آن در جهت ارضای نیازها و خواسته‏ها از طریق فرایند مبالده اقدام‏ می‏ گردد.(کاتلرو آمسترانگ،1991).براساس این تعریف پایه و چارچوب‏ بازاریابی در این مقاله براساس مدل‏ کاتلرو آمسترانگ می‏باشد که با مفهوم‏ جدید بازاریابی از«روستا و همکاران» (1375)که تحقیقات بازاریابی را به‏ عنوان مهمترین وسیله بازاریابی مطرح‏ کرده‏اند مطابقت دارد.بازاریابی در حال حاضر تنها به این‏ معنی نبود و مراحل دیگری چون: شناسایی نیازهای بازار مصرف اطلاع‏یابی‏ از وضعیت بازار،ایجاد فایده مکانی و زمانی و...را در کنار خود دارد.براساس تعریف کاتلرو آمسترانگ‏ بازاریابی دارای چهار رکن:شناسایی‏ نیازها و خواسته‏ ها،تعیین بازارهای‏ هدف،طراحی کار براساس خواست‏ مصرف‏کنندگان و خدمات برنامه‏ های‏ زمان‏بندی شده می ‏باشد.

 



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 8,500 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file1_2072971_7973.zip445.1k