تازه های علمی آموزشی مجازی

دانلود مجموعه عظیمی از فایل های آموزشی , دانشجویی , تحقیقاتی و متفرقه

پروژه powerpoint

اطلاعیه فروشگاه

از این که فروشگاه ما را جهت بازدید و جستجوی محصول مورد نظر خود انتخاب کرده اید ، بی نهایت سپاسگذاریم. در صورتیکه محصول مورد نظر شما در این فروشگاه وجود ندارد می توانید از طریق آدرس ایمیل زیر ، محصول خود را سفارش دهید: mataleb.mofid@gmail.com .......................... اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود.............................. گروه تلگرام : Yon.ir/76hfi

کارت امتیازی متوازن مشتریان PPT

 

 

 

نام محصول : پاورپوینت کارت امتیازی متوازن مشتریان

فرمت : PPT

حجم : 0.8 مگابایت

تعداد اسلاید : 40

زبان : فارسی 

سال گردآوری : 97

 

دليل موفقيت سازمانهاي برتر، نه داشتن يك استراتژي خوب بلكه اجراي خوب يك استراتژي است.

کارت امتیازی متوازن یکی از ابزارهای بسیار مشهور برای ارزیابی عملکرد سازمان ها به حساب می آید که به غیر از جنبه های مالی، جنبه های غیر مالی را مورد ارزیابی و پوشش قرار می دهد. کارت امتیازی متوازن تا کنون در حوزه های بسیار زیادی به کار گرفته شده است.

با ظهور عصر اطلاعات و تشديد رقابت ، ديگر ارزيابي عملکرد سازمان ها تنها با تحليل معيارهاي مالي گذشته امکان پذير نيست و ايجاد و تحول در سيستم ارزيابي و مديريت استراتژيک سازمان امري
غير
قابل اجتناب است.

 

          کارت امتيازی متوازن به عنوان يک سيستم ارزيابي عملکرد که توسط کاپلان و نورتون ابداع شد ، علاوه بر ارزيابي مالي سنتي ، عملکرد سازمان را با افزودن سه بعد ديگر يعني « مشتريان» ، «فرايند هاي داخلي کسب و کار» و «يادگيري و رشد» مورد ارزيابي قرار مي دهد. اين سيستم با توجه ويژه به داراييهاي نامشهود سازمان که در عصر حاضر از اهميت ويژه اي برخوردار است، اين امکان را به سازمان مي دهد تا با گنجاندن آن در اين سيستم ارزيابي، از طريق نظارت، کنترل و آگاهي از کيفيت دارايي هاي نامشهود، در صورت لزوم نسبت به اصلاح نقاط ضعف و جبران کاستي ها اقدام کند.

        روش کارت امتيازي متوازن، با ترجمه چشم انداز و استراتژي سازمان به عبارات قابل درک، از برداشت هاي متفاوت جلوگيري کرده و با همسو ساختن اهداف فردي و سازماني به اجراي موفقيت آميز استراتژي کمک مي کند.

         همچنين وجود يک سيستم اطلاعاتي مديريتي مناسبي  براي پشتيباني از داده ها و اطلاعات بدست آمده از اجراي مدل کارت امتيازي متوازن و اطلاعات مورد نياز براي اين مدل امري بسيار ضروري مي باشد.

 

       کارت امتيازي متوازن يکي از سيستم هاي ارزيابي عملکرد چند بعدي است که در سال 1992 به وسيله ديويد نورتن و رابرت کاپلان در پي يک مطالعه با عنوان «ارزيابي عملکرد در سازمان هاي آينده» بر روي 12 شرکت ايجاد و معرفي شد. کارت امتيازي متوازن شامل معيارهاي مالي، غير مالي، خروجي ها و محرکها مي باشد که در چهار مقوله مالي، مشتري، فرايند هاي داخلي و يادگيري و رشد جاي مي گيرند و از اين چهار منظر عملکرد سازمان را مورد ارزيابي قرار مي دهند. علاوه بر اين، کارت امتيازي متوازن با رفع موانع مديريتي، کارکنان و عمليات، سازمان ها را در دستيابي راهبردهايشان کمک مي کنند.

 

 

 



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file7_2068262_3809.zip818.2k