تازه های علمی آموزشی مجازی

دانلود مجموعه عظیمی از فایل های آموزشی , دانشجویی , تحقیقاتی و متفرقه

پروژه powerpoint

اطلاعیه فروشگاه

از این که فروشگاه ما را جهت بازدید و جستجوی محصول مورد نظر خود انتخاب کرده اید ، بی نهایت سپاسگذاریم. در صورتیکه محصول مورد نظر شما در این فروشگاه وجود ندارد می توانید از طریق آدرس ایمیل زیر ، محصول خود را سفارش دهید: mataleb.mofid@gmail.com .......................... اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود.............................. گروه تلگرام : Yon.ir/76hfi

مديريت خدمات فناوري اطلاعات بر مبناي ITIL

 

 

 

 

 

نام محصول : پاورپوینت  مديريت خدمات فناوري اطلاعات بر مبناي  ITIL

فرمت : PPT

حجم : 1 مگابایت

تعداد اسلاید : 62

زبان : فارسی 

سال گردآوری : 97

 

امروزه معنای اصطلاح «فناوری اطلاعات» بسیار گسترده شده‌است و بسیاری از جنبه‌های محاسباتی و فناوری را دربر می‌گیرد و نسبت به گذشته شناخت این اصطلاح آسان‌تر شده‌است. چتر فناوری اطلاعات تقریباً بزرگ است و بسیاری از زمینه‌ها را پوشش می‌دهد. متخصص فناوری اطلاعات وظایف گوناگونی دارد، از نصب برنامه‌های کاربردی تا طراحی شبکه‌های پیچیده رایانه‌ای و پایگاه داده‌های اطلاعاتی. چند نمونه از زمینه‌های فعالیت متخصصین فناوری اطلاعات می‌تواند موارد زیر باشند .
مدیریت اطلاعات
پیاده‌سازی شبکه‌های رایانه‌ای
مهندسی رایانه
طراحی سیستم‌های پایگاه داده
مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی
سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت
مدیریت سیستم‌ها
امنیت
مدیریت خدمات فناوری اطلاعات

 

 

-در سالهاي اخير اهميت راهبردی فناوري اطلاعات به شدت افزايش يافته و فناوري اطلاعات تبدیل به خط کسب و کار سازمانها شده است. بسياري از سازمانها از فناوري اطلاعات به عنوان مزيت رقابتي خود نسبت به رقبا بهره برداري مي نمايند. در اين راستا، لازم است سازمانها به نحو مناسبي در حوزه پشتيباني، ارائه و مديريت خدمات و سيستمهاي فناوری اطلاعات و ارتباطات سرمايه گذاري نمايند. مديريت خدمات فناوري اطلاعات ابزاري است كه سازمانها را در نيل به اين هدف ياري مي نمايد. اين در حالي است كه بر اساس تحقيقات انجام شده ، تنها هفده درصد از سازمانها اعتقاد دارند كه مديريت خدمات فناوري اطلاعات (IT Service Management)  در سازمانهاي آنها از اين نقش و جايگاه راهبردی بطور شايسته حمايت ميكند.
-بزرگترين چالش شرکت ها و سازمان هاي سرويس دهنده خدمات فن آوري اطلاعات، صرف کمترين هزينه ممکن و ارائه بهترين کيفيت مي باشد . اين امر در بخش هاي مختلف سازمان نمود پيدا مي کند که از آن جمله مي توان به مواردي چون افزايش بهره وري نيروي انساني، استفاده بهينه از ظرفيت هاي موجود و ايجاد امکانات و ظرفيت هاي جديد منطبق بر نياز واقعي کسب و کار اشاره نمود. در اختيار داشتن تکنولوژي پيشرفته و نيروي انساني متخصص به تنهايي کارگشا نبوده و مساله بسيار مهمي بنام روال هاي مديريت سرويس مطرح مي گردد که در واقع حلقه مرتبط کننده تکنولوژي و افراد مي باشد .
 
 
 
 
-اولين هدف مديريت سرويس تضمين هم راستايي سرويس‌هايIT با نيازهاي كسب و كار مي‌باشد.ضروري است تا سرويس‌هايIT از فرآيندهاي كسب وكار پشتيباني نموده و مهم‌تر از آن اينكهIT بايستي بعنوان عاملي براي تغيير درجهت تسهيل دگرسازي سازمان عمل نمايد.

     بسياري از سازمان‌هايي كه ازIT بهره مي‌گيرند به آن وابسته خواهند بود. درصورتيكه فرآيندهايIT به شيوه مناسبي پياده‌سازي، مديريت و پشتيباني نشده باشند، احتمالاً سازمان بسته به درجه بحراني بودن سرويسIT براي سازمان، متحمل كاهش غيرقابل قبول ناشي از ساعات مولد،‌ هزينه‌هاي بالاتر، اتلاف درآمد يا حتي شايد ورشكستگي سازمان خواهد شد.

-تدارك سرويسIT در تمامي سازمان‌ها بايستي منطبق بر تقاضاهاي جاري و دائماً درحال تغيير سازمان باشد. هدف، بهبود پيوسته و مقرون به صرفه كيفيت سرويس، هم‌تراز با نيازمندي‌هاي سازمان مي‌باشد.براي نيل به اين هدف، بايستي سه زمينه را مدنظر قرار داد:
-افراد داراي مهارت‌هاي صحيح، آموزش مناسب و فرهنگ صحيح سرويس
-فرآيندهاي مؤثر و مديريت سرويس كارآمد
-زيرساخت مناسبIT برحسب ابزارات و فناوري


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file9_2063604_1434.zip931.6k