تازه های علمی آموزشی مجازی

دانلود مجموعه عظیمی از فایل های آموزشی , دانشجویی , تحقیقاتی و متفرقه

پروژه powerpoint

اطلاعیه فروشگاه

از این که فروشگاه ما را جهت بازدید و جستجوی محصول مورد نظر خود انتخاب کرده اید ، بی نهایت سپاسگذاریم. در صورتیکه محصول مورد نظر شما در این فروشگاه وجود ندارد می توانید از طریق آدرس ایمیل زیر ، محصول خود را سفارش دهید: mataleb.mofid@gmail.com .......................... اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود.............................. گروه تلگرام : Yon.ir/76hfi

تشخیص فرصتها و تهدیدها PPT

 

 

 

 

 

نام محصول : پاورپوینت تشخیص فرصتها و تهدیدها 

فرمت : PPT

حجم : 1 مگابایت

تعداد اسلاید : 38

زبان : فارسی 

سال گردآوری : 97

 

محیط بیرونی هر چیزی که مربوط به یک سیستم بوده و خارج از آن قرار دارد. محیط یک موسسه در مرحله نخست به تعریف صریح آن موسسه بستگی دارد. موسسات انواع مختلف، اندازه و درجات متفاوتی دارند و به همان ترتیب محیط بیرونی آنها هم انواع، بزرگی و درجات مختلفی دارد.

 

(1) محیط بیرونی واقعی (حقیقی): از تمام عوامل و شرایط خارج ازموسسه تشکیل می شود که شامل نظم و ترتیب حکومتی، رقبا، فروشندگان، مصرف کنندگان، محیط اقتصادی عمومی، محیط تکنولوژیکی و ... می شود. موسسه برای تحقق بخشیدن به اهداف و اجرای موفقیت آمیز استراتژیها، با این محیط بطور مداوم در حال کنش و واکنش است.

(2) محیط بیرونی قابل درک: استنباطهای مدیران درارتباط بامحیط می تواند در حیطه ای محدودتر بماند و یا شرایط مشابه محیط بیرونی از طرف مدیران مختلف به صورت های متفاوت تعبیر بشود. هر وضعیتی ( موقعیتی) نوین در محیط بیرونی، هنگام ارزیابی از طرف یک مدیر می تواند به عنوان یک فرصت برای رشد موسسه و از طرف یک مدیر دیگر می تواند در راه رسیدن به اهداف موسسه به عنوان یک مانع مشاهده گردد.

آنچه در این نقطه موفقیت مدیریت را افزایش خواهد داد ادراک کامل و صحیح محیط بیرونی است. ابعاد فاصله بین محیط بیرونی با محیط ادارک شده، تعیین کننده ریسکی ( احتمال خطری) است که شکاف یا فاصله استراتژیک به وجود خواهد آورد.

 

(3) حیطه تصمیم و یا محیط اجرایی : این محیط نیز، در داخل محیطی که مدیر ادراک می کند حیطه ترجیحی او را بیان می کند. حیطه ترجیحی حیطه ای است مربوط به اهداف، استراتژیها و وظایفی که مدیریت انتخاب می کند از آنجا که هیچ موسسه ای در جهت تمامی حیطه محیط واقعی (حقیقی) و ادراک شده اش فعالیت نمی کند، مدیران فقط در داخل عوامل محیطی که به آنها اهمیت و اولویت می دهند سعی و کوشش خود را صرف می کنند. هویت موسسه هم از طرف این عوامل محیطی شکل می گیرد.



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file6_2063602_5356.zip968.2k