تازه های علمی آموزشی مجازی

دانلود مجموعه عظیمی از فایل های آموزشی , دانشجویی , تحقیقاتی و متفرقه

پروژه powerpoint

اطلاعیه فروشگاه

از این که فروشگاه ما را جهت بازدید و جستجوی محصول مورد نظر خود انتخاب کرده اید ، بی نهایت سپاسگذاریم. در صورتیکه محصول مورد نظر شما در این فروشگاه وجود ندارد می توانید از طریق آدرس ایمیل زیر ، محصول خود را سفارش دهید: mataleb.mofid@gmail.com .......................... اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود.............................. گروه تلگرام : Yon.ir/76hfi

بنچ مارکینگ PPT

 

 

 

 

 

نام محصول : پاورپوینت بنچ مارکینگ

فرمت : PPT

حجم : 1.4 مگابایت

تعداد اسلاید : 44

زبان : فارسی 

سال گردآوری : 97

 

مفهوم بنچ مارکینگ (Benchmarking):

در لغت به معنای محک زنی و الگوبرداری است.
واژه Benchmark قبل از اینکه در ادبیات مدیریت مطرح شود در علوم مهندسی ساختمان بکار گرفته شده، به معنی شاخصی است که سایر نقاط و موقعیتها خود را با آن مقایسه کرده و تطبیق میدهند.
 
استفاه از روش الگو برداری (Benchmarking) بعنوان یک ابزار کیفیت در دنیای تجارت بوسیله شرکت زیراکس در اواخر دهه 1970 آغاز گردید.
-ازنظرزیراکس که در زمینه بنچ مارکینگ پیشروترین سازمان میباشد،بنچ مارکینگ یعنی:جستجوبرای روشهای برتر صنعت که منجربه عملکردبرتر میشود.
یا
-فرآیند شناسایی،درک وتطبیق فرآیندها،عملکردهای اثربخش یا روشهای برترجهان برای بهبود بهره وری یاعملکردشاخص های سازمان خود.(کالی1994)

 

تاریخچه بهینه کاوی:

  شاید بتوان گفت نخستین بار ژاپنیها پس از جنگ جهانی دوم این تکنیک را در مقیاس وسیع و سازماندهی شده از طریق بازدید از صدها شرکت و کارخانه در سراسر جهان، خصوصا در ایالات متحده آمریکا و اروپا، و الگوبرداری از آنها آغاز نمودند.

در سال1979 برای اولین بار شرکت زیراکس، بزرگترین سازنده دستگاه کپی ویکی از شرکتهای پیشرودرتولید کامپیوتر بهینه کاوی را تجربه کرد. این تجربه زمانی اتفاق افتاد که رقیب ژاپنیزیراکس محصولاتی با قیمت پایینتر، با کیفیت بالا و خدمات پس از فروش قوی وارد بازار کرد البته زیراکس باتمرکز بر سایرصنایع تجربه برتر بهینه کاوی را به مرحله عمل درآورد.

درایران نیز ایرانخودرو بااستفاده ازتجربیات آلمانیها در شرکت بنز درزمینه سیستم اطلاعاتی یکپارچه،و وزارت علوم بااستفاده از نحوه تامین منابع انسانی چند دانشگاه به موفقیتهایی دست یافتند.



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 10,800 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file2_2063597_7731.zip1.4 MB