فروشگاه تخصصی تازه های علمی آموزشی مجازی

فروشگاه جامع فایل های دانشجویی, دانلود مجموعه عظیمی از فایل های آموزشی , دانشجویی , تحقیقاتی و متفرقه

پروژه تخفیف کرونایی powerpoint

اطلاعیه فروشگاه

از این که فروشگاه ما را جهت بازدید و جستجوی محصول مورد نظر خود انتخاب کرده اید ، بی نهایت سپاسگذاریم. اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود.

بررسی مکاتب مدیریت استراتژیک PPT

 

 

 

 

 

نام محصول : پاورپوینت بررسی مکاتب مدیریت استراتژیک 

فرمت : PPT

حجم : 1.4 مگابایت

تعداد اسلاید : 31

زبان : فارسی 

سال گردآوری : 97

 

 

 

مقدمه:

در دو دهه اخیر که مدیریت استراتژیک به عنوان یک نظریه جدید در ماموریت سازمان ها و شرکت ها مطرح شده است، اشتیاق فراوان و تلاش همگانی از سوی صاحبنظران و نظریه پردازان در تکمیل این نظریه ابراز می شود.از سوی دیگر چون شرکت ها بقای توسعه و در نهایت سود آوری را از مهمترین اهداف خود میدانند و اکثر آنها در یک محیط ناآرام در چالشند، عوامل مختلفی مانند پیچیدگی محیط، بی ثباتی و ناپایداری، نا پیوستگی و گسیختگی، شدیدا بر کار آنها موثر است. بنابراین مدیریت استراتژیک به شرکت ها و سازمانها اجازه میدهد تا در یک محیط ناآرام بتوانند خود را با شرایط جدید وفق دهند. مدیریت استراتژیک تحت عنوان یک سیستم و پدیدۀ رفتاری ظاهر میشود. با پذیرش این موضوع بررسی مکاتب مختلف مدیریت استراتژیک ضرورتی آشکار است.

در این مقاله به بررسی مکاتب مدیریت استراتژیک با محوریت مکتب پیش تدبیری و ارائه چند مدل از آن پرداخته میشود.

 

 

  1. تاریخچه ای از مدیریت استراتژیک:
به لحاظ ریشه شناسی، واژه ی راهبرد (استراتژی/Strategy) مشتق از کلمه یونانی "استراتگوس/Strategus“ و مرکب از دو لغت "استراتوس/Stratus ” یعنی قشون و " آگاگس/Agaugus ” یعنی راهنما و به معنای فرمانده است. در یونان قدیم، فنون یا نقشه هایی که یونانیان و همچنین رومیان برای کسب پیروزی در جنگ به کار می بردند "استراتژوم/Strategum ” نامیده می شد.

در کل استراتژی به معنی راهکار، ترفند، طرح و نقشه و راهبرد است. یعنی اینکه با توجه به جمیع شرایط و توانمندی‌ها و فرصتها و تهدیدات، چگونه و از چه راهی برای رسیدن به هدف باید اقدام کنیم.

 

 

 

 

 



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 6,500 تومان
(شامل 50% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 13,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
توجه: خرید کمتر از 10,000 تومان مشتری گرامی ، برخی بانک ها از جمله بانک ملت اجازه خرید اینترنتی با مبلغ کمتر از 10000 تومان را نمی دهند باتوجه به قیمت این محصول اگر در پرداخت مشکلی داشتید از کارت سایر بانک ها برای پرداخت استفاده کنید.
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file11_2063380_9152.zip1.4 MB