تازه های علمی آموزشی مجازی

دانلود مجموعه عظیمی از فایل های آموزشی , دانشجویی , تحقیقاتی و متفرقه

پروژه powerpoint

اطلاعیه فروشگاه

از این که فروشگاه ما را جهت بازدید و جستجوی محصول مورد نظر خود انتخاب کرده اید ، بی نهایت سپاسگذاریم. در صورتیکه محصول مورد نظر شما در این فروشگاه وجود ندارد می توانید از طریق آدرس ایمیل زیر ، محصول خود را سفارش دهید: mataleb.mofid@gmail.com .......................... اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود.............................. گروه تلگرام : Yon.ir/76hfi

انگیزش مصرف کننده PPT

 

 

 

 

 

نام محصول : پاورپوینت انگیزش مصرف کننده

فرمت : PPT

حجم : 0.7 مگابایت

تعداد اسلاید : 31

زبان : فارسی 

سال گردآوری : 97

 

اساس بازاریابی مدرن ، نیاز های انسانی-نیاز های مصرف کننده- است.نیازها جوهره مفهوم بازار یابی هستند .رمز بقاءسوداوری و رشد شرکت در بازار شدیدا" رقابتی امروزی،توان آن در شناسایی و ارضای نیازهای ارضاء نشده مصرف کننده،به گونه ای بهتر و سریعتر از رقباست.بازاریابان نیازی را خلق نمیکنند.اماگاهی اوقات ممکن است مصرف کنندگان را نسبت به نیازهایی که دارندآگاه نمایند.بازاریابان موفق بازارهای خود را برحسب نیازهایی که قادر به ارضای آنها هستندتعریف میکنند و نه بر حسب محصولات. این همان عملکرد بازاریاب در مقابل عملکرد تولید است.عملکرد بازاریابی بر نیازهای خریدارمتمرکز است،درحالیکه تولیدگرایی بیشتربه نیازهای فروشنده مربوط است.بازاریابی یعنی تولید کننده فقط آن چیزی را که مردم می خواهند تولید کند.اما در تولید گرایی تولید کننده می خواهد چیزهایی که تولید کرده است بفروشد .

 

*انگیزش در نقش یک نیروی روان شناختی:

انگیزش نیروی محرکی است که در افراد است که آنها را به اقداماتی وا میدارد.این نیرو نتیجه وضعیت تنش است که خود حاصل یک نیاز ارضا نشده می باشد .   افراد چه به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه به دنبال کاهش این تنش از طریق رفتاری هستندکه به نظر میرسد نیازهای آنها را رفع کرده و آنها را از تنش مذکور رهایی می بخشد. اهداف افراد و الگوهای رفتاری آنها در راستای دستیابی به اهداف  ، نتیجه تفکر و یادگیری هریک از آنهاست .

 

*نیاز ها  (Needs)

هر فردی دارای مجموعه ای از نیازهاست که برخی از آنها ذاتی و برخی اکتسابی هستند.نیازهای ذاتی همان نيازهاي فیزیولوژیک (زیستی شناختی )هستند.اين نيازها شامل نيازبه غذا ، آب ، پوشاک و........ مي باشند .به دليل اهميت اين نيازها در حفظ زندگي زيست شناسي انسان ، به آنها نيازها يا انگيزه ها ي اوليه گفته مي شود . نیاز های اکتسابی ،نیازهایی هستند که مادر پاسخ به محیط یا فرهنگ ، می آموزیم.این نیازها شامل نیاز به احترام ،پرستیژ، محبت،قدرت یادگیری است .

.از آنجا که نیاز های اکتسابی عموما روانشناختی هستند .به آنها نیازها یا انگیزه های ثانویه گفته می شود. اين نيازها از وضعيت رواني ذهني فرد وروابط اوباديگران ناشي مي شوند.

 



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 10,200 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file3_2063312_1816.zip736.4k