تازه های علمی آموزشی مجازی

دانلود مجموعه عظیمی از فایل های آموزشی , دانشجویی , تحقیقاتی و متفرقه

پروژه powerpoint

اطلاعیه فروشگاه

از این که فروشگاه ما را جهت بازدید و جستجوی محصول مورد نظر خود انتخاب کرده اید ، بی نهایت سپاسگذاریم. در صورتیکه محصول مورد نظر شما در این فروشگاه وجود ندارد می توانید از طریق آدرس ایمیل زیر ، محصول خود را سفارش دهید: mataleb.mofid@gmail.com .......................... اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود.............................. گروه تلگرام : Yon.ir/76hfi

تحولات اخیر در حوزه بازاریابی PPT

تحولات اخیر در حوزه بازاریابی PPT

 

 

 

 

 

نام محصول : پاورپوینت تحولات اخیر در حوزه بازاریابی

فرمت : PPT

حجم : 0.18 مگابایت

تعداد اسلاید : 43

زبان : فارسی 

سال گردآوری : 96

 

 

با گسترش رقابت در دنیای امروز تغییرات اساسی در محیط کسب و کار رخ داده که از پیامدهای آن می توان به افزایش قدرت انتخاب مشتریان از یک سو و بی ثباتی بازارها از سوی دیگر اشاره نمود.

شرایط جدید اقتصادی، موازنه عرضه و تقاضا را در تجارت جهانی به شدت تحت تاثیر قرار داده به طوری که اگر روزگاری عرضه از قدرت بیشتری در مناسبات اقتصادی و تعاملات بین سازمان و مشتری برخوردار بود، امروزه تقاضا از قدرت چانه زنی و توان انتخاب بیشتری برخوردار است.

/ سازمان ها به منظور تطابق خود با شرایط جدید از بازاریابی انبوه به بازاریابی تک به تک روی آورده و ازابزارهای جدیدی که به مدد فناوری های نوین ایجاد شده است بهره می برند.

 

تحولات و دگرگونی های عصر حاضر در ابعاد اقتصادی – اجتماعی به میزان زیادی ریشه در پیشرفت علم و فناوری دارد که به نوبه خود به تغییر علایق وسلیقه مشتریان منجر گردیده است.

عوامل زیادی در تغییر نگرش سازمان ها به سمت تمرکز بر مشتری موثر بوده اند لیکن سه عامل مهمی که بیشترین تاثیر را در این تغییر داشته اند عبارتند از :

 

.1تحول در مفهوم بازاریابی رابطه ای
.2پیشرفت فناوری اطلاعات
.3تغییر رفتار، عادات خرید و انگیزش مشتری

 

تحول در مفهوم بازاریابی رابطه ای
 (Relationship marketing)

بازاریابی رابطه ای در چهار سطح به شرح زیر ارائه شده است:

سطح اول: بازاریابی رابطه ای نوعی بازاریابی تکامل یافته پایگاه داده تلقی می شود به عبارت دیگر در این سطح به فنی نگری و جزئی نگری تاکید می شود.
سطح دوم: بازاریابی رابطه ای بر برقراری روابط میان شرکت و مشتری با هدف نگهداری مشتریان متمرکز است.
سطح سوم: بازاریابی رابطه ای به دنبال ایجاد نوعی شراکت با مشتری است به طوری که بر اساس آن مشتریان به صورت کاملا فعال و مشارکتی در طراحی ویژگی های کالا و خدمات مورد نیاز خود اظهارنظر می کنند
سطح چهارم: بازاریابی رابطه ای مفهومی وسیع و فراگیر تلقی شده و دربرگیرنده پایگاه های داده، خدمات کاملا شخصی شده، برنامه های وفادارسازی بازاریابی داخلی، توسعه روابط شخصی و اجتماعی می باشد.
 
  • تعریف بازاریابی رابطه ای
  • پیشرفت فناوری اطلاعات
  • آمیزه بازاریابی
  • مشتری و مشتری محوری
  • خصوصیات مشتری امروزی
  • رضایت مشتری
  • روش های اندازه گیری رضایت مشتری
  • مدل سروکوال(Servqual)
  • مدل کانو


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 14,100 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file9_2056173_7613.zip158.7k