فروشگاه تخصصی تازه های علمی آموزشی مجازی

فروشگاه جامع فایل های دانشجویی, دانلود مجموعه عظیمی از فایل های آموزشی , دانشجویی , تحقیقاتی و متفرقه

پروژه تخفیف کرونایی powerpoint

اطلاعیه فروشگاه

از این که فروشگاه ما را جهت بازدید و جستجوی محصول مورد نظر خود انتخاب کرده اید ، بی نهایت سپاسگذاریم. اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود.

مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی E-CRM

مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی E-CRM

 

 

 

 

 

نام محصول : پاورپوینت  مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی E-CRM

فرمت : PPT

حجم : 0.16 مگابایت

تعداد اسلاید : 51

زبان : فارسی 

سال گردآوری : 96

 

با افزایش اهمیت اینترنت در دنیای کسب و کار سازمان ها از آن به عنوان فرصتی برای کاهش هزینه های خدمات مشتری، تقویت ارتباط با مشتری و مهم تر از همه شخصی سازی پیام های بازاریابی و سفارشی سازی خدمات استفاده می کنند.

ECRM این امکان را برای مشتریان فراهم می سازد تا از مکان های بیشتری به خدمات سازمان دسترسی داشته باشند که این امر ناشی از افزایش فزاینده نقاط دسترسی اینترنت می باشد.
واژه ECRM نمونه ای از پیشرفت دنیای ارتباطات در تعامل با مشتری است که از اینترنت به عنوان ابزاری نوین در مسیر ارتباطی همه جانبه با مشتری بهره می برد.
روز به روز بر گستره فنون ارتباطی افزوده شده و ابزارهای نوین ارتباطی تحت وب وارد بازار می شود و بسیاری از محدودیت های روش های قدیمی ارتباط با مشتری با بهره گیری از این فناوری ها از بین می رود که این امر موجب افزایش دامنه انتخاب مشتریان هدف برای سازمان ها می شود.

 

اتوماسیون نیروی فروش که در آن با استفاده از روش های الکترونیکی، داده ها گردآوری شده و اطلاعات مشتریان تحلیل می گردد ؛ پایه و اساس آن چیزی است که امروزه از آن تحت عنوان ECRM یاد می شود.
 
  • ویژگی های عام مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان
  • مزایای مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری
  • عوامل حیاتی موفقیت برنامه های مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری
  • اثرات ECRM بر رضایت مشتری
  • اثرات ECRM بر رضایت مشتری و سودآوری بلندمدت
  • استراتژی های ایجاد وفاداری در مشتری از طریق ECRM
  • شکست پروژه های CRM
  • فقدان ضمانت اجرایی
  • کمیته راهبری غیرموثر
  • فقدان چشم انداز روشن
  • مدیریت ضعیف تغییر
  • فقدان حیطه اجرای صریح

 



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 8,250 تومان
(شامل 50% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 16,500 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
توجه: خرید کمتر از 10,000 تومان مشتری گرامی ، برخی بانک ها از جمله بانک ملت اجازه خرید اینترنتی با مبلغ کمتر از 10000 تومان را نمی دهند باتوجه به قیمت این محصول اگر در پرداخت مشکلی داشتید از کارت سایر بانک ها برای پرداخت استفاده کنید.
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file5_2056169_2485.zip131.8k