تازه های علمی آموزشی مجازی

دانلود مجموعه عظیمی از فایل های آموزشی , دانشجویی , تحقیقاتی و متفرقه

پروژه powerpoint

اطلاعیه فروشگاه

از این که فروشگاه ما را جهت بازدید و جستجوی محصول مورد نظر خود انتخاب کرده اید ، بی نهایت سپاسگذاریم. در صورتیکه محصول مورد نظر شما در این فروشگاه وجود ندارد می توانید از طریق آدرس ایمیل زیر ، محصول خود را سفارش دهید: mataleb.mofid@gmail.com .......................... اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود.............................. گروه تلگرام : Yon.ir/76hfi

طراحی آموزش PPT

طراحی آموزش PPT

 

 

 

 

 

 

 

نام محصول : پاورپوینت طراحی آموزش

فرمت : PPT

حجم : 1.9 مگابایت

تعداد اسلاید : 111

زبان : فارسی 

سال گردآوری : 96

 

آموزش عبارت است از:

- فعاليتهايي كه با هدف تسهيل يادگيري فراگيران از سوي آموزشگر طرحريزي ميشود و بين آموزشگر و يك و يا چند يادگيرنده به صورت كنش متقابل جريان مييابد (آموزش رو در رو).

- آموزش در معناي كلي عبارت است از هر گونه فعاليتي كه هدف آن تسهيل يادگيري فراگيران است.

- ابزاري است كه در خدمت پرورش و حرفهآموزي قرار دارد و به معناي فراهمسازي فرصتهاي يادگيري براي افراد (دانشآموز و دانشجو) است.

- يادگيري فرايند دروني است كه توسط فرد انجام ميشود (معطوف به يادگيرنده) ولي آموزش جنبه بيروني دارد و توسط آموزشگر صورت ميپذيرد.

- يادگيري هدف و آموزش وسيله تحقق آن است.

 

انواع آموزش:

1ـ آموزش بدون رسميت يا آزاد [Informal]

يك فرآيند مستمر و طولاني مدت است كه طي آن هر فردي از تجربيات روزانه خود و از طريق تماس با محيط منزل، كار و مانند آن دانش، مهارت، نگرش و بينش كسب كرده و آن را به آموزشهاي قبلي خود اضافه ميكند (استفاده از منابع يادگيري مختلف  در سطح جامعه همانند رسانههاي جمعي )

 

2ـ آموزش رسمي[Formal]

يك نظام آموزشي رسمي داراي ساختار سلسله مراتبي با درجات علمي مشخص و بسيار نهادينه از مدارس ابتدائي تا دانشگاه.

 

3ـ آموزش غيررسمي [NON-Formal]

فعاليت‌هاي آموزشي نظاممند و سازماندهي شده كه در خارج از چارچوب نظام آموزشي رسمي به منظور ارائه انواع خاصي از آموزشها (با ماهيت حرفه‌آموزي، مهارت‌آموزي و غيره) به زير گروههاي خاصي از جامعه ارائه ميگردد. آموزشهاي ترويجي، آموزش‌هاي ضمن خدمت، آموزش بزرگسالان و غيره.

 

طراحی آموزشي (Educational Planning):

-فرايندي است كه در زمان آماده سازی يك فعاليت آموزشي طي مي شود.
- وجود يک چارچوب مشخص و نظام مند برای براي ‌تنظيم اهداف يادگيري، تهيه محتواي آموزشي و انتخاب روش هاي آموزشي مناسب، تصميم گيري در مورد آنچه كه قرار است در طی يک فعاليت آموزشی به دست آيد و نحوه به دست آوردن آن را امکان پذير می سازد.
 
اهمیت تعيين اهداف آموزشي:
بدون تعيين اهداف آموزشی در يک برنامه ريزی آموزشی، نمی توان مشخص کرد که قرار است کجا برويم و به چه دست پيدا کنيم. تعيين اهداف آموزشي باعث می شود تا:
مسير و جهت حرکت در يک برنامه آموزشی به آسانی مشخص شود.
به عنوان راهنمايي در مراحل تعيين و تدوين محتواي آموزشي مورد استفاده قرار گيرد.
روش ها و شيوه های آموزشی مناسب انتخاب شود.
به انتخاب مواد و وسايل مناسب در فعاليت های آموزشي کمک شود.
ارزشيابی برنامه به شکلی درست و منطقی طراحی و اجرا شود.
 
 
ويژگی های يک هدف رفتاری:
فراگير محور هستند: اهداف رفتاري برآنچه كه انتظار مي رود فراگير انجام دهد تاكيد می کنند نه بر آنچه انتظار مي رود فرد آموزش دهنده انجام دهد.
نتايج و بروندادهاي يادگيري را توصيف مي كنند نه فعاليت هايي که منجر به نتايج می شوند.
با وجود يک فعل واضح و روشن در بيان اهداف رفتاری، اين نوع اهداف واضح و قابل درك هستند.
قابل مشاهده و اندازه گيری هستند: استفاده از افعال قابل مشاهده در توصيف و بيان اهداف رفتاری سبب شده است تا اين اهداف قابل مشاهده و اندازه گيری باشند.

آشنايي فراگيران با بيماري ايدز
عامل بيماري ايدز را نام ببرد.
علائم و نشانه هاي بيماري ايدز را نام ببرد.
راههاي انتقال بيماري ايدز را توضيح دهد.
براي آموزش به مردم در مورد ايدز برنامه آموزشي تهيه نمايد.
علائم بيماري ايدز را بدون استفاده از جزوه  نام ببرد.
در حضور مربي بهداشت محلول ORS تهيه نمايد.
پنج مورد از علائم بيماري ايدز را بدون استفاده از جزوه  نام ببرد.
در حضور مربي بهداشت محلول ORS  را بطورصحيح تهيه نمايد.
 
انواع حیطه های یادگیری:
حيطه شناختي (Cognitive): شامل اهدافي مي شود كه محتواي مربوط به آنها جنبه نظري داشته و يادگيري آنها مستلزم فعاليت هاي ذهني و عقلاني است. مثال: فراگير بتواند مراحل برنامه ريزي آموزشي را توضيح دهد.
حيطه عاطفي (Affective) : مربوط به اهدافي مي شود كه محتواي مربوط به آنها جنبه ايجاد و يا تغيير نگرش، طرز فكر و ارزش ها را دارد. مثال: فراگير بتواند در مباحث علمي از لزوم برنامه ريزي آموزشي در برنامه هاي آموزشی دفاع کند.
حيطه رواني حركتي (Psychomotor): محتواي مربوط به اهداف اين حيطه، اختصاص به آموزش مهارت ها دارد. مثال: فراگير بتواند براي يك موضوع مشخص سلامت، برنامه ريزي آموزشي انجام دهد.
 
 
 
 


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 16,500 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file90_2051976_6175.zip1.7 MB