تازه های علمی آموزشی مجازی

دانلود مجموعه عظیمی از فایل های آموزشی , دانشجویی , تحقیقاتی و متفرقه

پروژه powerpoint

اطلاعیه فروشگاه

از این که فروشگاه ما را جهت بازدید و جستجوی محصول مورد نظر خود انتخاب کرده اید ، بی نهایت سپاسگذاریم. در صورتیکه محصول مورد نظر شما در این فروشگاه وجود ندارد می توانید از طریق آدرس ایمیل زیر ، محصول خود را سفارش دهید: mataleb.mofid@gmail.com .......................... اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود.............................. گروه تلگرام : Yon.ir/76hfi

راهبری شرکتی و اجتناب مالیاتی PPT

راهبری شرکتی و اجتناب مالیاتی PPT

 

 

 

 

 

نام محصول : پاورپوینت راهبری شرکتی و اجتناب مالیاتی

فرمت : PPT

حجم : 0.2 مگابایت

تعداد اسلاید : 27

زبان : فارسی 

سال گردآوری : 96

 

مقدمه:
در آغاز قرن بیستم و در پی تشکیل شرکت هاي سهامی عام، تحول عظیمی در حوزة اقتصاد و مدیریت به وجود آمد. این پدیده هم موجب پیشرفت صنعت و اقتصاد و هم موجب تفکیک مدیریت از مالکیت و در پی آن، بروز تضاد منافع و مشکلات نمایندگی شد.
بدیهی است که هر گروه از ذینفعان منافع خاص خود را دنبال می نمایند.
منافعی که بعضاً می توانند با هم متعارض باشند. راهبري شرکتی براي برقراري تعادل میان 
گروه هاي مختلف ذینفعان مطرح گردید.

راهبری شرکتی،تئوری نمایندگی و تئوری ذی نفعان:

راهبري شرکتی یک مفهوم چند بعدي است که پاسخگویی، شفافیت، مسئولیت پذیري و رعایت انصاف حقوق ذینفعان از جمله مفاهیم بنیادي نظام راهبري شرکتی می باشند.

 پرسش اساسی این است که شرکت باید منافع کدام یک از گروه هاي ذینفع را مدنظر قرار دهد؛ سهامداران یا تمام ذینفعان؟

رویکرد سهامداران (تئوري نمایندگی) شرکت را در خدمت مالکان خود یعنی سهامداران می داند؛ و رویکرد ذینفعان، سعی در توجه و برآوردن نیاز نه تنها سهامداران؛ بلکه سایر گروه هاي مدعی و حتی نسل هاي آینده دارد.

اساس تئوري ذینفعان این است که به دلیل بزرگ شدن شرکت ها و تأثیر ژرف آن ها بر جامعه، شرکت ها باید به جز سهامداران، به بخش های دیگر جامعه نیز توجه نمایند.

اجتناب مالیاتی از منظر مدیران،سهامداران،جامعه و بخش عمومی:

ممکن است استراتژي یک شرکت براي حذف یا کاهش مالیات منافعی براي سهامداران ومدیرانش فراهم نماید،اما این استراتژي به ضرر دولت و جامعه تمام شود.

با توجه به مفاهیم تئوري نمایندگی باید اذعان نمود که مدیران درخصوص افزایش ارزش شرکت پاسخگو میباشند و مدیران نیز در صدد ارزیابی مدیران و کارگزاران هستند تا دریابند آیا آن ها وظایف خود را به درستی ایفا می نمایند یا خیر؟ علاوه بر این، آن ها علاقه مندند تا بفهمند مدیران چگونه و از چه طریق به اهداف تعیین شده دست می یابند.

 در این بین ممکن است از منظر سهامداران؛ فریب دولت و گریز از پرداخت مالیات، نه تنها توجیه پذیر باشد؛ بلکه مطلوب و پسندیده هم واقع شود. درحالی که جامعه و بخش عمومی انتظار دارند شرکت ها شهروندان خوبی باشند و سهم مالیات خود را به درستی و به موقع پرداخت نمایند و این استراتژي شرکت از منظرسایر گروه ها ناپسند تلقی شود.

 

 



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 13,900 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
9805_2029171_9413.zip124.7k