تازه های علمی آموزشی مجازی

دانلود مجموعه عظیمی از فایل های آموزشی , دانشجویی , تحقیقاتی و متفرقه

پروژه powerpoint

اطلاعیه فروشگاه

از این که فروشگاه ما را جهت بازدید و جستجوی محصول مورد نظر خود انتخاب کرده اید ، بی نهایت سپاسگذاریم. در صورتیکه محصول مورد نظر شما در این فروشگاه وجود ندارد می توانید از طریق آدرس ایمیل زیر ، محصول خود را سفارش دهید: mataleb.mofid@gmail.com .......................... اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود.............................. گروه تلگرام : Yon.ir/76hfi

روانشناسی تبلیغات تجاری (نوشته ی مارکس سارتلن) PPT

روانشناسی تبلیغات تجاری (نوشته ی مارکس سارتلن) PPT

 

 

 

 

 

نام محصول : پاورپوینت روانشناسی تبلیغات تجاری (نوشته ی مارکس سارتلن)

فرمت : PPT

حجم : 0.1 مگابایت

تعداد اسلاید : 26

زبان : فارسی 

سال گردآوری : 96

 

ماکس ساترلند یکی از مدیران مؤسسه ی مارکت مایند تکنالوجیز است.وی از مؤسسین ساترلند اسمیت است که جزو 10شرکت برتر تحقیقات بازار در استرالیا به شمار می آید.پرفسور ساترلند ،دارای سه درجه ی دانشگاهی(کارشناسی بازاریابی از دانشگاه نیوساوت ولز،مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی از دانشگاه سیدنی و دکترای روانشناسی از دانشگاه ایالتی کنت  ایالات متحده امریکا)است.شرکت وی در زمینه ی ردیابی آثار تبلیغ در مورد بسیاری از تبلیغ کنندگان پیشتاز در استرالیا و ماورای بحار تخصص پیدا کرده است.کتاب روانشناسی تبلیغات تجاری از آثار برجسته ی اوست ، در زمینه ی ردیابی تبلیغات در شرکت های بزرگ و رقبایشان در خلال سال ها تلاش وی می باشد.در اینجاخلاصه ای از این کتاب ارزشمند جهت معرفی آن به پژوهشگران عزیز بیان می شود.

 

تقریبا همه به تبلیغات تجاری علاقه نشان می دهند.یک مصرف کننده متعارف هر روزدر معرض صدها تبلیغ تجاری قرار می گیرد.تا هنگام مرگ،طبق یک بر آورد، حدودیک سال و نیم از عمر ما صرف دیدن تبلیغات تلویزیونی می شود.با این حال ، تبلیغ تجاری هنوز نوعی رمز و راز محسوب می شود.ما به عنوان یک مصرف کننده عموماً بر این باوریم که تبلیغ بر شخص ما چندان تا ثیری نمی گذارد.ولی به رغم آن،تبلیغ کننده گان به تبلیغات خود ادامه می دهند.بنابر این باید چیزی در حال عمل باشد-ولی بر روی چه کسی و به طور دقیق چگونه؟

 

این کتاب به تبلیغ کنندگان نشان می دهد که چگونه از بودجه ی تبلیغات و مؤسسات تبلیغاتی خود بهره ی بیشتری بگیرندو مصرف کنندگان در می یابند که چگونه تبلیغات بر انتخاب نام تجاری توسط آ نان،تا ثیر می گذارد –به ویژه هنگامی که این انتخاب برای مصرف کنندگان،شخصاً اهمیتی نداشته باشد.

 

 

چرا درون نگری درباره ی تبلیغات و چگونگی تاثیرگذاری آن بر ما تا این حد دشوار است؟زیرا ما به دنبال تاثیرات عمده می گردیم،دلیلش همین است!در بسیاری از موارد، ما در جستجو ی توانایی یک تبلیغ در ترغیب کردن افرادیم.ما به دنبال تاثیر عمده ایم و نه تاثیرات ظریف تر و کوچک تر .
بسیاری از تاثیرات تبلیغ،کمتر جایی در ترغیب دارند،این تاثیرات جزیی آ شکار نیستند،ولی بیشتر مشخص کننده ی چگونگی عمل تبلیغ اند.برای درک تبلیغات باید این تاثیرات را درک کنیم.

 

 



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 13,500 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
5840_2029160_7034.zip666.7k