تازه های علمی آموزشی مجازی

دانلود مجموعه عظیمی از فایل های آموزشی , دانشجویی , تحقیقاتی و متفرقه

پروژه powerpoint

اطلاعیه فروشگاه

از این که فروشگاه ما را جهت بازدید و جستجوی محصول مورد نظر خود انتخاب کرده اید ، بی نهایت سپاسگذاریم. در صورتیکه محصول مورد نظر شما در این فروشگاه وجود ندارد می توانید از طریق آدرس ایمیل زیر ، محصول خود را سفارش دهید: mataleb.mofid@gmail.com .......................... اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود.............................. گروه تلگرام : Yon.ir/76hfi

رشد معنا شناسی زبان در سنین مدرسه و بزرگسالی PPT

رشد معنا شناسی زبان در سنین مدرسه و بزرگسالی PPT

 

 

 

 

 

نام محصول : پاورپوینت رشد معنا شناسی زبان در سنین مدرسه و بزرگسالی 

فرمت : PPT

حجم : 0.5 مگابایت

تعداد اسلاید : 29

زبان : فارسی 

سال گردآوری : 96

 

رشد معناشناسی و کاربردشناسی در سنین مدرسه وبزرگسالی:

سن پیش دبستانی : دوره حساس برای یادگیری زبان
- دلیل : تا سن مدرسه ، مغز بسیاری از پلاستیسیتی ارگانیک را از دست داده و ثابت می شود .
- اندازه و پیچیدگی خزانه واژگانی و کاربرد آن در بافت گفتگو و داستان افزایش می یابد. 
- در سن مدرسه و به میزان کمتر در بزرگسالی : رشد در جنبه های زبان مشاهده
- رشد کاربرد و معنا در این سن ارتباط زیادی با هم دارند
-یکی از تفاوت های عمده بین کودکان و بزرگسالان : رشد حکایت و داستان گویی و رشد سبک های خاص برقراری ارتباط است که مخصوص بزرگسالی
 
 
- حوزه مهم رشد زبان در سن مدرسه و بزرگسالی : کاربردزبان یا کاربرد شناسی
- کاربرد شناسی : تعامل بین زبان و اجتماعی شدن

 

-در سن مدرسه :
- افزایش فرایندهای خود محور نبودن ( nonegocentrism)
- تمرکززدایی (decentration  )
- ترکیب این دو با هم منجر به برقراری ارتباط بسیار موثر.
خود محور نبودن : توانایی در نظر گرفتن دیدگاه های دیگران
تمرکز زدایی : فرایند حرکت از توصیف های دشوار و سخت و یک بعدی اشیاء و وقایع  به سمت توصیف های هماهنگ و چند خصوصیتی است که به هر دو شنونده و گوینده امکان می دهد تا بسیاری از ابعاد هر عنوان ارائه شده را شناسایی کنند .
 
-مثال کودک 5 تا 6 ساله: کمتر قادر به انتقال اطلاعات هستند. عموما توصیفات کودکان کوچکتر فردی تر است و اطلاعات راجع به شنونده را در نظر نمی گیرند. اطلاعات انتزاعی را خیلی کم منتقل می کنند.
 


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 13,600 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file234_2025510_8753.zip265.1k