فروشگاه تخصصی تازه های علمی آموزشی مجازی

فروشگاه جامع فایل های دانشجویی, دانلود مجموعه عظیمی از فایل های آموزشی , دانشجویی , تحقیقاتی و متفرقه

پروژه تخفیف کرونایی powerpoint

اطلاعیه فروشگاه

از این که فروشگاه ما را جهت بازدید و جستجوی محصول مورد نظر خود انتخاب کرده اید ، بی نهایت سپاسگذاریم. اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود.

نظریه نمایندگی PPT

نظریه نمایندگی  PPT

 

 

 

 

نام محصول : پاورپوینت نظریه نمایندگی

فرمت : PPT

حجم : 1.3 مگابایت

تعداد اسلاید : 40

زبان : فارسی 

سال گردآوری : 96

 

 مقدمه      

شرکتهای سهامی امروزی از کوشش های دسته جمعی گروه هایی نظیر مدیران ، کارکنان ، سهامداران و اعتبار دهندگان تشکیل شده اند . این گروهها از طریق انعقاد

قراردادهای رسمی و غیر رسمی گوناگون در یک شرکت سهامی گرد هم می آیند .

برای سالیان متمادی در سالهای گذشته ، اقتصاددانان فرض می کردند که تمامی گروههای مربوط به یک شرکت سهامی برای یک هدف مشترک فعالیت می کنند .

اما در سالهای اخیر موارد بسیاری از تضاد منافع بین گروه ها و چگونگی مواجه شرکت ها با اینگونه تضاد ها توسط اقتصاددانان مطرح شده است . این موارد ، بطور کلی با عنوان تئوری نمایندگی مورد اشاره قرار می گیرد.

تاریخچه تئوری نمایندگی

جنسن و مک لینگ(1976 )مبانی تئوری نمایندگی را مطرح نمودند. این تئوری مربوط به موردی است که فردی مسئولیت تصمیم گیری در خصوص توزیع منابع مالی و اقتصادی و یا خدمتی را طی قرارداد مشخصی به شخص دیگری واگذار می کند شخص اول را در اصطلاح ، صاحبکار )مالک( و شخص دوم را نماینده )کارگزار(می نامند . رابطه بین سهامدار و مدیر ، مدیر عامل و مدیران دایره های مختلف سازمان ، شخص حقیقی یا حقوقی با وکیل قانونی ، و بیمه گر و بیمه گذار ، نمونه هایی از نظریه نمایندگی است.

دو فرض اساسي تئوري نمايندگي به قرار زير ميباشد:

(1بين افراد، تضاد منافع وجود دارد يعني هر شخص منطقي در راستاي بيش نمايي ثروت خويش حرکت مي کنند.
(2تئوری قراردادها :بر اساس این تئوری واحد تجاری متشکل از انبوهي از قراردادهاست که طرفين قرارداد به دنبال بيش نمايي منافع خويش ميباشند. به عنوان نمونه طرح پاداش مديران، قرارداد بين مالک و مدير، قرارداد تسهيلات مالي، قرارداد بين اعتباردهنده و شرکت، احکام پرسنلي، قرارداد بين پرسنل و شرکت ميباشد.
تئوري نمايندگي با تئوري ادبيات مالي در تعارض ميباشد. زيرا در تئوري نمايندگي گفته ميشود که مدير به دنبال حداکثرسازي ثروت خويش ميباشد در حاليکه مطابق با تئوري ادبيات مالي، مدير به دنبال حداکثر سازي ثروت مالکان (سهامداران) ميباشد. اين دو تئوري، تئوريهاي رقيب محسوب مي شوند.

رابطه نمایندگی و فرضیه مباشرت

-قراردادی است که به موجب آن افراد و گروه های مختلف فرد یا گروهی را به عنوان مباشر یا نماینده خود انتخاب کنند و او را در جایگاه مسئول و مامور ارائه مجموعه ای از خدمات مشخص قرار می دهند.
انعقاد قرارداد مستلزم تفویض اختیار تصمیم گیری به نماینده است و در پی این تفویض اختیار،ضرورت اعمال نظارت از طریق حسابرسی مطرح می شود.


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 8,250 تومان
(شامل 50% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 16,500 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
توجه: خرید کمتر از 10,000 تومان مشتری گرامی ، برخی بانک ها از جمله بانک ملت اجازه خرید اینترنتی با مبلغ کمتر از 10000 تومان را نمی دهند باتوجه به قیمت این محصول اگر در پرداخت مشکلی داشتید از کارت سایر بانک ها برای پرداخت استفاده کنید.
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file52_2017898_7736.zip1.2 MB