دانلود مجموعه عظیمی از فایل های آموزشی , دانشجویی , تحقیقاتی و متفرقه

محبوبترین محصولات

powerpoint پروژه ورود

اطلاعیه فروشگاه

از این که فروشگاه ما را جهت بازدید و جستجوی محصول مورد نظر خود انتخاب کرده اید ، بی نهایت سپاسگذاریم. در صورتیکه محصول مورد نظر شما در این فروشگاه وجود ندارد می توانید از طریق آدرس ایمیل زیر ، محصول خود را سفارش دهید: mataleb.mofid@gmail.com .......................... اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود.............................. گروه تلگرام : Yon.ir/76hfi

اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر PPT

اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر PPT

 

 

 

 

نام محصول : پاورپوینت اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر

فرمت : PPT

حجم : 0.6 مگابایت

تعداد اسلاید : 44

زبان : فارسی 

سال گردآوری : 96

 

آمیزه ی ارتباطات بازار یابی

کل آمیزه ارتباطات بازار یابی را امیزه ترویج و گسترش می نامند که شامل ترکیب ویژ ای از تبلیغ فروش مستقیم اجرای سیاستهای تشویقی و به کارگیری روشهای خاص در روابط عمومی می شود. شرکت می کوشد بدان وسیله با افزایش تبلیغات به هدف های بازار یابی نائل آید چهار رکن یا وسیله که در ترویج و گسترش قرار می گیرد به شرح زیر است:

1-تبلیغ: معرفی کالاها یا خدمات بوسیله شیوه های غیر شخصی به مسئولیت فرد یا سازمان

2-فروش شخصی: ارائه محصول یا خدمت بوسیله نیروی فروش شرکت

3-افزایش فروش: استفاده از انگیزه های کوتاه مدت برای تشویق افراد برای خرید

4- روابط عمومی : ایحاد رابطه خوب از طریق ایجاد تصویری مناسب از شرکت در ذهن افراد

5-بازاریابی مستقیم: ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان و گرفتن پاسخ سریع

 

  • دیدگاهی از فرایند ارتباطات 
  • ارکان اصلی تشکیل دهنده فرایند ارتباطات
  • مراحل ایجاد ارتباطات اثر بخش
  • شناسایی مخاطب
  • تعیین پاسخ یا واکنش مورد نظر
  • طرح ریزی پیام
  • محتوای پیام
  • شکل پیام
  • انتخاب رسانه
  • انتخاب منبع پیام
  • بازخور نمودن
  • بودجه ترویج وگسترش
  • آمیزه ارتباطات بازاریابی استراتژیها
  • تغییرات که در محیط ارتباطات رخ می دهد

و...


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file6_2010673_7484.zip596.5k





آخرین محصولات فروشگاه

نظرسنجی

آیا محصول مورد نظر خود را در این فروشگاه یافتید؟
کدام مورد شما را در خرید اینترنتی یاری می کند؟