powerpoint پروژه ورود

اطلاعیه فروشگاه

از این که فروشگاه ما را جهت بازدید و جستجوی محصول مورد نظر خود انتخاب کرده اید ، بی نهایت سپاسگذاریم. در صورتیکه محصول مورد نظر شما در این فروشگاه وجود ندارد می توانید از طریق آدرس ایمیل زیر ، محصول خود را سفارش دهید: mataleb.mofid@gmail.com .......................... اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود.............................. گروه تلگرام : Yon.ir/76hfi

تاثیر برنامه ریزی در مصاحبه

 

نام محصول : تاثیر برنامه ریزی در مصاحبه

فرمت : Word

حجم : 0.1 مگابایت

تعداد صفحات : 16

زبان : فارسی

سال گردآوری : 96

 

موثر بودن برنامه ریزی در یک مصاحبه شامل :

الف ) آماده سازی از طریق خواندن دستور العمل ، چارت های سازمانی ، مسئولیت ارتباطی ارجح ، نتایج پرسشنامه و غیره می باشد .

  1. حسابرسان داخلی نه تنها باید بر مسئولیت عملکرد ، فرآیند و واژه شناسی کارفرما ی خود آگاهی داشته باشند بلکه باید از ویژگی های روان شناختی ، مدیریت حسابرسی نیز آگاه باشند .

ب) شکل دادن به سوال های پایه ایی :

  1. یک حسابرس داخلی ممکن است از یک روش مستقیم تاکید متمرکزانه بر سوالات خود استفاده کند.
  2. یک روش جایگزین دیگر استفاده از روش غیر مستقیم با استفاده از سوالات جامع می باشد که بیشتر شفافیت ایجاد می کنند و مشاهدات و نتایج در مسائل غیر قابل انتظار را بیان می کنند .
  3. ترکیبی از دو روش بالا که معمولا مورد استفاده قرار می گیرد .

 

7) موارد زیر ، موضوعات مربوط به برنامه ریزی یک مصاحبه را مطرح می کند :

الف ) به جز مواردی که در آن غافلگیری لازم است ( به طور مثال در موارد کلاهبرداری ) یک مصاحبه باید از قبل مکان و زمان مشخصی داشته باشد .

ب) مصاحبه باید در دفتر مصاحبه شونده انجام شود مگر اینکه این موضوع امکان پذیر نباشد .

ج) مدت زمان مصاحبه باید از قبل مشخص باشد .

د)معمولا مصاحبه شونده ها در مصاحبه های رو در رو ( یک نفره ) کمتر از پاسخ دادن به سوال ها طفره می روند .

ه ) به جز موارد کلاهبرداری ، هدف انجام مصاحبه باید به مصاحبه شونده توضیح داده شود .

و) اگر ممکن است ، مصاحبه ها نباید خیلی دیر وقت یا درست قبل یا بعد تعطیلات و یا قبل یا بعد وعده غذایی برنامه ریزی شوند .

 

8)موارد زیر پیشنهاداتی برای شروع کردن مصاحبه است :

الف) حسابرس داخلی باید سروقت باشد و اگر تاخیر وی غیر قابل اجتناب است باید از قبل به مصاحبه شونده اطلاع رسانی مناسب شود .

ب) در ابتدا صحبت کردن و احوال پرسی کوتاه با مصاحبه شونده ، وی را در حالت راحت تری قرار می دهد .

ج) هدف انجام دادن این مصاحبه باید توضیح داده شود .

د) حسابرس داخلی باید نیرو بخش ، کمک حال ، و حکایت کننده باشد .

ه) اگر امکان پذیر است راز داری در مصاحبه باید مورد تضمین طرفین واقع شود .

 

9) ( مدیریت ) مصاحبه از مهمترین عوامل است .

الف ) مصاحبه کردن لازمه درک یک سری از تئوری های ارتباطاتی پایه ایی می باشد :

  1. یک فرستنده ، ایده خود را از طریق پیام منتقل می کند .
  2. این پیام از طریق نوشتن به یک زبان یا از طریق اشارات بدنی ( زبان جسم ) کد گذاری شده است .
  3. این پیام کد گذاری شده از طریق یک کانال یا واسطه به دریافت کننده منتقل می شود .

الف ) موانع موجود در کانال ممکن است این پیام را مخدوش یا از بین ببرند .

  1. دریافت کننده پیام را رمز گشایی می کند و آن پیام را طبق تجربه و دانش خود تفسیر میکند .

الف )اصطلاحات نا مفهوم نباید مورد استفاده قرار گیرد زیرا احتمال رمز گشایی پیام به صورت مناسب و دقیق را کاهش می دهد .


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 4,200 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file1_2001127_5499.zip22.8k





محبوبترین محصولات

نظرسنجی

آیا محصول مورد نظر خود را در این فروشگاه یافتید؟
کدام مورد شما را در خرید اینترنتی یاری می کند؟