فروشگاه تخصصی تازه های علمی آموزشی مجازی

فروشگاه جامع فایل های دانشجویی, دانلود مجموعه عظیمی از فایل های آموزشی , دانشجویی , تحقیقاتی و متفرقه

پروژه تخفیف کرونایی powerpoint

اطلاعیه فروشگاه

از این که فروشگاه ما را جهت بازدید و جستجوی محصول مورد نظر خود انتخاب کرده اید ، بی نهایت سپاسگذاریم. اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود.

مديريت پاداش PPT

 

نام محصول : پاورپوینت مديريت پاداش

فرمت : PPT

حجم : 1.4 مگابایت

تعداد اسلاید: 44

زبان : فارسی

سال گردآوری : 96

 

مقدمه

- نهضت HRM مي‌گويد: پاداش ظرفيت بالقوه‌اي بيش از آنچه تنها ابزاري براي جبران خدمت كاركنان باشد، دارد.

 

- پاداش يك حوزه جالب و به سرعت در حال تغيير در HRM است.
 
- پاداش از چنان اهميتي در مباحث مربوط به مديريت برخوردار است که از آن به عنوان يکي از منابع قدرت مدير تحت عنوان « قدرت پاداش» ياد مي شود منظور از قدرت پاداش استفاده از پاداشهاي مختلف دروني و بيروني به منظور کنترل عملکرد افراد است.
 
تعريف:
- آرمسترانگ: افراد بايد به ميزان ارزش خود براي سازمان، مورد تشويق قرار گيرند.
- پاداش (اعم از مالي يا غيرمالي) تمام فلسفه‌ها، راهبردها، سياستها، برنامه‌ها و فرآيندهاي مورد استفاده سازمان جهت توسعه، حفظ، نگهداري و ... را در برمي‌گيرد.
- پاداش عبارتست از: «پيامدهاي ارزشمند مثبت کار براي افراد (شرمرهرن 1993)
- پاداش، جايزه‌اي دلخواه است كه در ازاي يک کار مشخص، يک تلاش اضافه تر، انجام موفقيت‌آميز يک کار يا پس از يک رويداد خاص پرداخت مي‌شود و هيچ تضميني براي پرداخت دوباره آن براي کارهاي مشابه وجود ندارد.
 

 پاداشهاي ذاتي يا طبيعي:

زماني اطلاق مي گردد كه كار و وظيفه ي فرد براي وي داراي ارزش والايي باشد و انجام آن كار براي او يك ارزش باشد . يعني پاداش كار در ذات كار و جزء لاينفك آن باشد . پاداش دروني يا ( با طني ) پاداشي است كه فرد به خودش مي دهد . پاداش دروني معمولا احساس خوبي است كه بر اثرانجام كار به افراد دست مي دهد مانند مشاركت در تصميم گيري – تنوع وظا يف  -  استقلال و آزادي عمل در كار و ....

گفته شد مزيت پاداش دروني اين است كه به خاطر وجود انگيزه ي دروني حركت وفعاليت فرد ريشه در وجود خود او دارد ودر نتيجه نياز به حضور و دخالت سرپرستي كه او را به حركت وا دارد به حداقل مي رسد . علاوه بر خود انگيزگي و خود جوشي پاداش دروني مزيت ديگري نيز براي سازمان  دارد  و آن هزينه ي كم آن در مقايسه با پاداش بيروني است.



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 8,150 تومان
(شامل 50% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 16,300 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
توجه: خرید کمتر از 10,000 تومان مشتری گرامی ، برخی بانک ها از جمله بانک ملت اجازه خرید اینترنتی با مبلغ کمتر از 10000 تومان را نمی دهند باتوجه به قیمت این محصول اگر در پرداخت مشکلی داشتید از کارت سایر بانک ها برای پرداخت استفاده کنید.
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file600_2000762_6200.zip987.8k