powerpoint پروژه تلگرام ورود

اطلاعیه فروشگاه

از این که فروشگاه ما را جهت بازدید و جستجوی محصول مورد نظر خود انتخاب کرده اید ، بی نهایت سپاسگذاریم. در صورتیکه محصول مورد نظر شما در این فروشگاه وجود ندارد می توانید از طریق آدرس ایمیل زیر ، محصول خود را سفارش دهید: mataleb.mofid@gmail.com .......................... اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود. با تشکر از حسن انتخاب شما

اهمیت فرهنگ سازمانی  PPT

 

 

نام محصول : پاورپوینت اهمیت فرهنگ سازمانی 

فرمت : PPT

حجم :1.2 مگابایت

تعداد اسلاید : 34

زبان : فارسی

سال گردآوری : 96

 

مفاهيم و نظريه هاي فرهنگي جامعه

با مطالعه نظريات مختلف درباب فرهنگ مي توان دريافت كه هيچ معناي واحد و فراگيري براي اين كلمه وجود ندارد. ريموند ويليامز فرهنگ را يكي از دو يا سه واژه اي مي داند كه بيشترين پيچيدگي را در زبان انگليسي دارد.شايد نظر ماكس وبر از مفهوم فرهنگ ساده ترين و در عين حال جامع ترين تعريف باشد.او مي نويسد: فرهنگ از يك سلسه روش ها و زمينه ها متاثر است كه آن روش ها و زمينه ها افراد يك جامعه را به هم مي پيوندد و در رفتار ، كردار و روابط اجتماعي آن ها منعكس مي شود.

 

رونالد اينگلهارت عقيده دارد:

فرهنگ نظامي از نگرش ها، ارزش ها و دانش ها ست كه به طوري گسترده در ميان مردم مشترك است واز نسلي به نسل ديگر منتقل مي شود در حاليكه طبيعت انساني از لحاظ زيست شناختي فطري و عمومي است، فرهنگ اكتسابي است.

فرهنگ نوع نگرش و رفتار انسان در اجتماع با سطحي از شناخت در مورد ضروريات زندگي جمعي است اما اين ضروريات رفتاري تفهيم شده ازروابط اجتماعي براحتي در افراد تثبيت و نهادينه نمي شود بلكه با گذشت زمان كافي بصورت ناخودآگاه در افراد شكل مي گيرد .

برگ و اشتاین :

بهبود و بازسازي سازمان به عنوان یک فرایند برنامه‌ریزی شده با دگرگونی فرهنگ سازمانی برابر می‌باشد و هر گونه تلاش براي توسعه سازمان بدون توجه به فرهنگ سازمانی، مؤثر واقع نمی ‌شود.

تعريف فرهنگ سازمانی :

تاکنون در حدود ۲٠٠ تعریف از فرهنگ سازمانی صورت گرفته است، با توجه به آنها، تعريف زیر جامعترین تعریف از فرهنگ سازمانی میباشد:

«نظام اعتقادها و باورهاي اساسی، ارزشهاي حاکم و الگوهاي رفتاري که عموماً افراد سازمان بدان پايبند بوده و در طول زمان توسعه یافته‌اند.»

تعریف مذکور بیان کننده سه سطح در فرهنگ سازمانی است. سطوح فرهنگ سازمانی و نحوة ارتباط آنهاد در شکل بعد بيان میشود.

 

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 4,800 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file5_1986172_5916.zip626.8k





آخرین محصولات فروشگاه

محبوبترین محصولات

نظرسنجی

آیا محصول مورد نظر خود را در این فروشگاه یافتید؟
کدام مورد شما را در خرید اینترنتی یاری می کند؟