دانلود مجموعه عظیمی از فایل های آموزشی , دانشجویی , تحقیقاتی و متفرقه

محبوبترین محصولات

powerpoint پروژه

اطلاعیه فروشگاه

از این که فروشگاه ما را جهت بازدید و جستجوی محصول مورد نظر خود انتخاب کرده اید ، بی نهایت سپاسگذاریم. در صورتیکه محصول مورد نظر شما در این فروشگاه وجود ندارد می توانید از طریق آدرس ایمیل زیر ، محصول خود را سفارش دهید: mataleb.mofid@gmail.com .......................... اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود.............................. گروه تلگرام : Yon.ir/76hfi

شاخص های موثر بر ارتقاء کیفیت خدمات الکترونیکی بانک

 

 

نام محصول : پاورپوینت شاخص های موثر بر ارتقاء کیفیت خدمات الکترونیکی بانک با رویکرد BSC و (MADM)

فرمت : PPT

حجم :2 مگابایت

تعداد اسلاید : 36

زبان : فارسی

سال گردآوری : 95

 

 

بانکداری اینترنتی به عنوان یکی از مهمترین مدل های بانکداری الکترونیک محسوب می شود. اینترنت بانک در واقع شعبه مجازی و بیست و چهار ساعته یک بانک محسوب می شود که به مشتری امکان می دهد فارغ از قید زمان و مکان اقدام به تراکنش مالی کند. در چند سال اخیر و با توسعه اینترنت و فناوری های مبتنی بر وب تلاش های زیادی از سوی بانکها برای راه اندازی و توسعه وب سایت های اینترنتی صورت گرفت که برخی از آنها نه در حد یک اینترنت بانک بلکه شامل صفحات ساده وب بودند که صرفا جهت اطلاع رسانی استفاده می شدند.ضرورت توجه به وب سایت های به دلیل اهمیت فوق العاده و کارکردهای فراوان اینترنت بانک ها است و در صورتی که در شرایط حاضر وب سایت اینترنتی بانکی فاقد استاندارد های لازم برای خدمات رسانی در زمینه بانکداری اینترنتی باشد و حتی در سایر مدل های بانکداری الکترونیکی نیز توسعه مناسبی یافته باشد، نمی توان به طور کامل فعالیت های آن بانک را مبتنی بر بانکداری الکترونیکی دانست چرا که به اعتقاد کارشناسان بانکداری اینترنتی شالوده اصلی بانکداری الکترونیک محسوب می شود.

 

هدف  بررسی کیفیت خدمات الکترونیکی ارایه شده در پست بانک با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن و تصمیم گیری چند شاخصه و ارایه راهکارهای ارتقای خدمات است. برای این منظور شاخص های ارزیابی خدمات الکترونیک براساس ادبیات پژوهش شناسایی و با استفاده از نظر خبرگان در مناظر کارت امتیازی متوازن جانمایی خواهد شده با توجه به تعامل مناظر کارت امتیازی متوازن و ابعاد مختلف خدمات الکترونیکی ، به منظور تعیین درجه اهمیت شاخص ها از تکنیک  تصمیم گیری چند شاخصه استفاده خواهد شد. در روش BSC علاوه بر مقیاس مالی ، عملکرد سازمان از سه منظر مشتری ، فرآیندهای داخلی کسب و کار و یادگیری و رشد نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد.روش تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و با توجه به نوع و ماهیت مسئله و نیز اهداف و سوالات تحقیق توصیفی می باشد ، برای جمع آوری داده های تحقیق نیز از روش پیمایش ( پرسشنامه) استفاده خواهد شد. این تحقیق درصدد است تا با استفاده از رویکرد Bsc، خدمات الکترونیکی ارایه شده در پست بانک شعب شهر تهران را ارزیابی کند، با توجه به اینکه در سیستم ارزیابی عملکرد با روش Bsc از نظرات خبرگان و کارشناسان به صورت کیفی و در قالب عبارات کلامی استفاده می شود، بنابراین سنجش جمع آوری نظرات جامعه ی آماری قید شده توسط شیوه های قطعی و غیر فازی می تواند به دو دلیل نادیده گرفتن ابهام و قضاوت ذهنی مورد انتقاد قرار گیرد. جامعه آماری متشکل از خبرگان پست بانک ( مدیران ، معاونین ، کارشناسان) می باشد.

ماهيت و روش ارايه خدمات نوين بانكداري الكترونيكي، توقعات و خواسته هاي مشتريان را با توجه به تغيير نوع زندگي و خدمت رساني به آ نها متحول ساخته است . رقابت، ماندگار ي، ارايه خدمات جديد، تغيير مداوم نيازها و خواسته هاي مشتريان، بانك ها را بر آن داشته تا راهبردهاي خود را به گونه اي تدوين كنند تا ضمن حفظ مشتريان فعلي، با ارايه خدمات مطلوب تر مشتريان جديدي نيز جذب كنند. بنابراين، لازم است وضعيت خدمات ارايه شده از سو ي بانك ها، توسط يك سيستم اندازه گيري عملكرد كه ديد جامعي از كسب و كار به مديران ارايه مي كند، مورد سنجش قرار گيرد.

كاپلان و نورتون( 1992)يك روش جديد براي اند ازه گيري عملكرد تحت عنوان كارت امتيازي متوازن را بنا نهادند. در سيستم ها ي سنتي ارزيابي عملكرد تأكيد مديران بر معيارهاي مالي در اندازه گيري عملكرد است، اما در عصر حاضر اين مسئله به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است؛ زيرا تأكيد صرف بر عملكرد مالي نتايج ضعيفي را در ارزيابي عملكرد ارايه مي دهد.


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file25_1984848_3065.zip1.9 MB





آخرین محصولات فروشگاه

نظرسنجی

آیا محصول مورد نظر خود را در این فروشگاه یافتید؟
کدام مورد شما را در خرید اینترنتی یاری می کند؟