powerpoint پروژه ورود

اطلاعیه فروشگاه

از این که فروشگاه ما را جهت بازدید و جستجوی محصول مورد نظر خود انتخاب کرده اید ، بی نهایت سپاسگذاریم. در صورتیکه محصول مورد نظر شما در این فروشگاه وجود ندارد می توانید از طریق آدرس ایمیل زیر ، محصول خود را سفارش دهید: mataleb.mofid@gmail.com .......................... اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود. با تشکر از حسن انتخاب شما

عنوان: تجزیه و تحلیل بها ، حجم و سود (CVP)

عنوان: تجزیه و تحلیل بها ، حجم و سود (CVP)

 

 

 

 

 

 

نام محصول : پاورپوینت تجزیه و تحلیل بها ، حجم و سود (CVP)

فرمتPPT

تعداد اسلاید42

رشتهحسابداری 

زبانفارسی

سال گردآوری :96

 

 

مقدمه :

تحلیل بها، حجم و سود یک مدل برای تحلیل چگونگی تاثیر تصمیمات عملیاتی و بازاریابی بر سود شرکت است ، که بر اساسا ارتباط میان فروش ، بهار متغیر، بهای ثابت ، حجم و سود می باشد. این مدل یک ابزار مفید برای برنامه ریزی است که اطلاعاتی راجع به تاثیر تغییرات د رساختار بها و حجم فروش بر سود را بدست می دهد . اگر چه مدل CVP تمام عوامل اثر گذار در محیط واقعی را به طور کامل منعکس نمی کند ، ولی با توجه به مفروضات آن تقریبی از شرایط واقعی را ارائه می نماد . در نتیجه ، این مدل واقعیت را منعکس نموده لیکن دقیقاً منطبق با آن نیست . اگر چه مفروضات مدل CVP منجر به کاهش دقت نتایج می شوند اما مهم و در عین حال ضروری هستند . تحلیل بها ، حجم و سود دارای کاربردهای زیادی از جمله موارد زیر می باشد :

 

-تعیین قیمت محصولات و خدمات

-معرفی خدمات و محصولات جدید

-جایگزینی بخشی از تجهیزات

-تعیین نقطه سر به سر

-تصمیم گیری درباره خرید یا ساخت یک محصول یا خدمات

-تصمیم گیری در زمینه ترکیب بهینه محصولات

-بکارگیری تحلیل حساسیت

 

مفروضات زیربنای CVP به شرح زیر است :

  1. قیمت فروش ، بهای متغیر هر واحد و بهای ثابت کل در دامنه مربوط و دوره زمانی مربوط مشخص و ثابت هستند .
  2. بهای کل را می توان به دو جزء زیر تفکیک نمود : الف. یک جزء ثابت که با تغییر در حجم فعالیت تغییر نمی کند (بهای ثابت) و ب. یک جزء متغیر که تابعی از تغییرات در حجم فعالیت است (بهای متغیر) .
  3. حجم فروش با حجم تولید برابر است ، بنابراین سطح موجودی کالا تغییرات عمده ای ندارد . این فرض به این دلیل ضروری است که تسهیم بهای ثابت به موجودی ها در دوره های مختلف با نرخ های متفاوتی انجام نگیرد و همچنین امکان استفاده از روش بهایابی متغیر فراهم گردد.

اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file3_1938989_9968.zip1.9 MB





آخرین محصولات فروشگاه

محبوبترین محصولات

نظرسنجی

آیا محصول مورد نظر خود را در این فروشگاه یافتید؟
کدام مورد شما را در خرید اینترنتی یاری می کند؟