powerpoint پروژه تلگرام ورود فروشگاه

اطلاعیه فروشگاه

از این که فروشگاه ما را جهت بازدید و جستجوی محصول مورد نظر خود انتخاب کرده اید ، بی نهایت سپاسگذاریم. در صورتیکه محصول مورد نظر شما در این فروشگاه وجود ندارد می توانید از طریق آدرس ایمیل زیر ، محصول خود را سفارش دهید: mataleb.mofid@gmail.com .......................... اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود. با تشکر از حسن انتخاب شما

عدم تقارن اطلاعاتی سرمایه گذاران و محافظه کاری PPT

عدم تقارن اطلاعاتی سرمایه گذاران و محافظه کاری PPT

 

 

 

 

 

 

نام محصول : پاورپوینت عدم تقارن اطلاعاتی بین سرمایه گذاران و میزان محافظه کاری در گزارشگری مالی

فرمت : PPT

حجم :1 مگابایت

تعداد اسلاید: 28

زبان : فارسی

سال گردآوری : 1395

 

چکیده:

هدف اصلی این مقاله تعیین رابطه عدم تقارن اطلاعاتی بین سرمایه گذاران و میزان محافظه کاری در گزارشگری مالی است.

عدم تقارن اطلاعاتی بین سرمایه گذاران موجب اعمال محافظه کاری بیشتری در گزارشگری مالی می شود. محافظه کاری هم به نوبه خود انگیزه و توان مدیران را در دستکاری اطلاعات حسابداری، تقلیل و بدین ترتیب هزینه های نمایندگی ناشی از عدم تقارن اطلاعاتی را کاهش می دهد.

در این مقاله برای اندازه گیری عدم تقارن اطلاعاتی و محافظه کاری به ترتیب از دامنه تفاوت قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام و معیار باسو استفاده شده است.

نتایج آزمونهای تجربی بااستفاده از اطلاعات مربوط نمونه ای ازشرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران طی  سالهای1381 تا1385حاکی وجود رابطه مثبت و معنی دار میان عدم تقارن اطلاعاتی بین سرمایه گذاران و سطح محافظه کاری اعمال شده در صورتهای مالی است.

 

علاوه بر این نتایج تحقیق نشان می دهد که تغییر عدم تقارن اطلاعاتی بین سرمایه گذاران موجب تغییر در سطح محافظه کاری می شود. که به دنبال افزایش عدم تقارن اطلاعاتی بین سرمایه گذاران ، تقاضا برای اعمال محافظه کاری در گزارشگری مالی افزایش می یابد و سودمندی محافظه کاری به عنوان یکی از خصوصیات کیفی صورتهای مالی مورد تایید قرار می گیرد.

مقدمه:

مفهوم محافظه کاری در حسابداری سابقه طولانی دارد.

واتزبه نقل از بلیس محافظه کاری را این گونه تعریف میکند:

((هیچ سودی را پیش بینی نکنید، اما همه ی زیانها را پیش بینی کنید.

باسو این ضرب المثل رابه صورت زیر تفسیر کرده است:

((گرایش حسابداری به الزام درجه ی بالاتری از تاییدپذیری برای شناسایی اخبار خوب یا سود در مقایسه با میزان تاییدپذیری لازم برای شناسایی اخبار بد یا زیان)).


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file300_1870982_1029.zip902.3k





محبوبترین محصولات

نظرسنجی

آیا محصول مورد نظر خود را در این فروشگاه یافتید؟
کدام مورد شما را در خرید اینترنتی یاری می کند؟