powerpoint پروژه تلگرام ورود فروشگاه

اطلاعیه فروشگاه

از این که فروشگاه ما را جهت بازدید و جستجوی محصول مورد نظر خود انتخاب کرده اید ، بی نهایت سپاسگذاریم. در صورتیکه محصول مورد نظر شما در این فروشگاه وجود ندارد می توانید از طریق آدرس ایمیل زیر ، محصول خود را سفارش دهید: mataleb.mofid@gmail.com .......................... اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود. با تشکر از حسن انتخاب شما

تعارض PPT

تعارض PPT

 

 

 

 

 

 

نام محصول : پاورپوینت تعارض

فرمت : PPT

حجم : 0.4 مگابایت

تعداد اسلاید : 35

زبان : فارسی 

سال گردآوری : 1396

 

 

  كار روزمره مديران تا حد زيادي بر اساس روابط شخصي با ديگران و مبادله اطلاعات استوار است . با اين وجود ، روابط ميان افراد ، راهي به سوي اختلافات و عدم توافق هاي بالقوه در محيط كار ، مي گشايد . اين اختلافات و عدم توافق ها ، گاهي مشكلاتي به وجود مي آورند كه نه تنها بر نتايج كار افراد اثر مي گذارند ، بلكه رضايت آنان را نيز تحت تأثير قرار مي دهند . مديري كه اصول اساسي تعارض و مذاكره را مي داند ، داراي آمادگي بيشتري خواهد بود تا به طور موفقيت آميز با اين موقعيت هاي اجتناب ناپذير ، برخورد كند .

 

اگر به برخي از مكالمات محل كار گوش دهيد ، ممكن است اين صحبت ها را بشنويد :

« براي من مهم نيست شما چه بگوييد . وقت ندارم اين كار را بكنم ، همين و بس » .

« نمي توانم كاركردن با او را تحمل كنم ، او شخصيت خصومت آميزي دارد » .

« ما به منابع نياز داريم ، چرا به برخي از ادارات هميشه بيشتر توجه مي كنيد » .

موضوع مورد بحث در هر مكالمه ، تعارض است و توانايي برخورد موفقيت آميز با چنين تعارضي ، يكي از جنبه هاي كليدي مهارت هاي ميان اشخاص ، در مديريت است .

 

 

  تعارض زماني رخ مي دهد كه در يك وضعيت اجتماعي بر سر مسائل اساسي عدم توافق وجود دارد يا ضديت هاي احساسي باعث ايجاد اصطكاك بين افراد يا گروه ها شود . مديران تا 20 درصد از وقتشان را براي حل و فصل تعارض صرف مي كنند و شامل تعارض هايي است كه مدير مستقيماً به عنوان يكي از طرف هاي اصلي ، درگير است . در وضعيت هاي ديگر ، مدير ممكن است در نقش واسطه يا شخص ثالث عمل كند كه وظيفه اش اين است كه سعي كند تعارض بين افراد درگير را از ميان بردارد .


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
fileT_1762136_5622.zip207.5k





محبوبترین محصولات

نظرسنجی

آیا محصول مورد نظر خود را در این فروشگاه یافتید؟
کدام مورد شما را در خرید اینترنتی یاری می کند؟